Sunday 12 February 2012

From my Galaxy Note



Hadiah tahun baru bagi diri saya sendiri tahun ini adalah sebuah Samsung Galaxy Note. Saya berazam untuk memperbaiki peribadi saya secara keseluruhan dari segi pemikiran, perhubungan, mutu kerja yang diberikan dan hasil akhir kerja yang terbaik diharapkan.

Memahami kelemahan sendiri adalah halangan utama untuk berjaya, saya cuba meng'upgrade' diri dengan melengkapi gadjet terkini sebagai pembantu untuk saya mengurus dan melaksanakan perancangan saya dan berharap segala idea dapat disimpan dan digunapakai dengan baik apabila tiba waktu yang sesuai...

Semoga saya dapat terus mengexplore kuasa galaxy note yang saya miliki ini dan bukan sekadar memenuhi nafsu untuk memiliki barang yang bagus, tetapi memanfaatkan sepenuhnya setiap nilai yang dibelanjakan.

No comments:

Post a Comment